Pogledaj jedan post
Old 19.11.2008., 23:21   #43
Quote:
VONKOR kaže: Pogledaj post
vozim c5 II, 1.6HDI , 110 KS star 4 godine i ovim putem želim razmijeniti iskustva o vožnji i održavanju, nastavak sutra slijedi
Evo nastavka priće, moj C5 II upravo je navršio 4 godine i ima 147000 km, sve je bilo savršeno do 140000 km mijenjao sam ulje i filtere svakih 20000 km,
a onda u kolovozu ove godine počinju problemi.U samo 2-3 mjeseca ( kolovoz, rujan, listopad ) događa se slijedećetkazuje motorić hladnjaka kilera-mora se mijenjati cijeli ventilator, na vrijeme je zamijenjen tako da se motor nikada nije grijao. Ubrzo otkazuje pročistač čestica FAP i mora se mijenjati uz obveznu dopunu aditiva.Nakon par dana blokira vodena pumpa i puca zupčasti remen, sva sreća pri startu tako da motor nije prolupao, nije još gotovo. Nedavno na semaforu ( na Pešćenici ) pri ubacivanju u prvu brzinu puće sajla mjenjača, mora se mijenjati komplet sajli mjenjača a kad je sve dolje skinito, mislim na mjenjač utvrdilo se da zamašnjaci imaju lufta te da se moraju staviti novi, a to znači potisna ploča,kvačilo,korpa i dr. Ukupan ceh svih ovih zamjena iznosi 4.000,00 eura. Sada auto ide normalno, ali pri kočenju kočnice neugodno škripe, cvile ponekad se čuje zvuk poput metalne pištaljke. Pločice prednje i stražnje su zamjenjene i nisu istrošene, diskovi su još dobri.
MOLIM ODGOVOR ŠTO SE TO DOGAĐA? ZAŠTO ŠKRIPE KOČNICE? I ŠTO JE SLIJEDEĆE ( TURBINA, TURBOPUNJAČ I SL. )? ZAR JE MOGUĆE DA C5 KOD 150000 km više nije siguran.Servisiran je u Zagrebu u Tratinskoj.
Molim vlasnike C5 za komentar. HVALA.
VONKOR is offline  
Odgovori s citatom