Natrag   Forum.hr > Kultura i zabava > Televizija

Televizija Sve što trebam jest komad kruha i TV
Podforumi: Serije, Sapunice, Turske serije, Reality TV, Eurosong, Igre & ostalo (Eurosong)

Odgovor

Tematski alati Opcije prikaza
Old 12.11.2019., 11:31   #21
Quote:
OnajKojiJeDošao kaže: Pogledaj post
Na Europskom kvizaškom prvenstvu održanom prošlog vikenda Dean 6., Kira 13., Dorjana 22. Kum 35., Krešo 43, Morana 96....
može link, molit ću lijepo
Odgovori s citatom
Old 12.11.2019., 18:53   #22
https://www.europeanquizzingchampionships.com/
Old 12.11.2019., 19:41   #23
Quote:
Hvala!
Odgovori s citatom
Old 13.11.2019., 08:57   #24
Quote:
Na Europskom kvizaškom prvenstvu održanom prošlog vikenda Dean 6., Kira 13., Dorjana 22. Kum 35., Krešo 43, Morana 96....
A Mario Kovač prvi u Performing Arts kvizu, jednom od četiri specijalistička, tako da imamo i prvu zlatnu medalju u povijesti

Kotigino šesto mjesto tj. nastup u finalu je prvo finale u pojedinačnom općem kvizu, također za pohvalu

Na ekipnom Hrvatska šesta.
Odgovori s citatom
Old 13.11.2019., 22:45   #25
Spominje se da se ostvaruju veći rezultati u završnoj potjeri jer Joško brže čita.
Možda i da, nisam štopao vrijeme.
Al meni se čini da se u završnoj potjeri ostvaruju viši rezultati jer su lakša pitanja u završnoj nego prije.
Mjerim po sebi, ove sezone u završnoj potjeri znam barem 30% više odgovora nego inače.
A imam i objektivni dokaz. Da se ostvaruju viši rezultati u završnoj zbog bržeg čitanja, ostvarivali bi se viši rezultati i u prvoj minuti. No koliko sam primijetio, u prvoj minuti su rezultati na razini prosjeka kao i prije. A nije da Joško prvu minutu čita sporije od završne.
Odgovori s citatom
Old 13.11.2019., 22:55   #26
Lakša su pitanja kad je manje igrača u završnoj potjeri, i kad je manji iznos za koji igraju. A i već je neznam koja sezona, svako pitanje iz "minute" i završne se bar desetak puta ponovilo.
Odgovori s citatom
Old 14.11.2019., 17:56   #27
U završnoj su pitanja većinom nova (i onda se poslije recikliraju u brzopoteznima po minutu).
Odgovori s citatom
Old 14.11.2019., 18:58   #28
Večeras ekipa brutalna, ali je i Mladen bio u formi.
Odgovori s citatom
Old 15.11.2019., 10:22   #29
Joško i komentari između čitanja pitanja
Odgovori s citatom
Old 15.11.2019., 14:55   #30
Quote:
KLCCLK kaže: Pogledaj post
A Mario Kovač prvi u Performing Arts kvizu, jednom od četiri specijalistička, tako da imamo i prvu zlatnu medalju u povijesti

Kotigino šesto mjesto tj. nastup u finalu je prvo finale u pojedinačnom općem kvizu, također za pohvalu

Na ekipnom Hrvatska šesta.
Ne znam što je Performing arts, ali Mario Kovač nije ništa bolji igrač od mene.
Jeste zaradio veću lovu, ali to je zbog toga što su ga primili na sve kvizove na koje se javio.
Najteža je stvar upasti.
Odgovori s citatom
Old 15.11.2019., 17:53   #31
Quote:
karter kaže: Pogledaj post
Jeste zaradio veću lovu, ali to je zbog toga što su ga primili na sve kvizove na koje se javio.
Najteža je stvar upasti.
Vjerojatno mu se posrećilo na Svjetskom prvenstvu.
Odgovori s citatom
Old 15.11.2019., 17:59   #32
Mislim da je netko negdje već napisao, a i Mario potvrdio, da se dugo pripremao za ovu rubriku za ovo prvenstvo. Očito se isplatilo. Čestitke od srca. Veliki uspjeh.
Odgovori s citatom
Old 15.11.2019., 18:52   #33
Quote:
Ne znam što je Performing arts, .
Pa evo nekoliko pitanja

1. The skill of acrobatics has been entertaining audiences for centuries. In the art of which ancient culture have acrobats been portrayed performing their skills on the back of bulls?

Russian
Australian Aboriginal
Native-American
Minoan

2. Buskers were referred to by this term from approximately 1860 in European countries. Up until this time however, by which term were these street performers usually known?

Minstrels
Pests
Live wires
Spontanes

3. Dancing is another of the performance arts, whose beginnings are impossible to date with any degree of accuracy. Of the following choices, what was one of the purposes of early dance?

To break in horses
To relate cultural myths
To trap wild animals
To mourn the death of flowers

4. Juggling has been around for several thousand years. During the decline of the Roman empire, however, this art was banned. Why was this?

Jugglers were accused of poisoning generals
Jugglers were accused of practising witchcraft
Jugglers were accused of being bigamists
Jugglers were thought to carry the plague

5. Magic is another of those performing arts that has fascinated people for several thousand years. What is another name for a magician?

Illusionist
Predestinator
Disillusionist
Conjugal

6. Opera is a performance skill described as art, architecture, music, theatre, text and materials are all combined to produce a story for an audience. In which country did opera, as we know it today, first begin?

Fiji
Italy
Ireland
Mongolia

7. Acting, the art of portraying a story by trained thespians to an audience, dates back to which era in history?

Ancient Germany
Early Polynesia
Ancient Greece
Ancient Britain

8. Is it true that the writer himself was once responsible for all aspects of any stage production of his works?

Yes
No

9. In the art of live performances, what was a stock character?

Somebody minding the horses of the audience
A character portraying a typical emotion or stereotype
The cook for the actors
The person in charge of costumes

10. Which country gave birth to the art of ballet?

Siberia
Greece
Italy
Sweden
Odgovori s citatom
Old 15.11.2019., 19:01   #34
Ako među vama ima onih koji prate Milijunaša, onda mi je čast obavijestiti vas da će se po svemu sudeći emisija od jučer emitirati u nedjelju u istom terminu i na istom programu
Odgovori s citatom
Old 16.11.2019., 09:48   #35
Quote:
tripapet kaže: Pogledaj post
Ako među vama ima onih koji prate Milijunaša, onda mi je čast obavijestiti vas da će se po svemu sudeći emisija od jučer emitirati u nedjelju u istom terminu i na istom programu
Ha možda im pređe u naviku pa bude i četvrtkom i nedjeljom.
Old 17.11.2019., 09:22   #36
Quote:
tripapet kaže: Pogledaj post
Pa evo nekoliko pitanja

1. The skill of acrobatics has been entertaining audiences for centuries. In the art of which ancient culture have acrobats been portrayed performing their skills on the back of bulls?

Russian
Australian Aboriginal
Native-American
Minoan

2. Buskers were referred to by this term from approximately 1860 in European countries. Up until this time however, by which term were these street performers usually known?

Minstrels
Pests
Live wires
Spontanes

3. Dancing is another of the performance arts, whose beginnings are impossible to date with any degree of accuracy. Of the following choices, what was one of the purposes of early dance?

To break in horses
To relate cultural myths
To trap wild animals
To mourn the death of flowers

4. Juggling has been around for several thousand years. During the decline of the Roman empire, however, this art was banned. Why was this?

Jugglers were accused of poisoning generals
Jugglers were accused of practising witchcraft
Jugglers were accused of being bigamists
Jugglers were thought to carry the plague

5. Magic is another of those performing arts that has fascinated people for several thousand years. What is another name for a magician?

Illusionist
Predestinator
Disillusionist
Conjugal

6. Opera is a performance skill described as art, architecture, music, theatre, text and materials are all combined to produce a story for an audience. In which country did opera, as we know it today, first begin?

Fiji
Italy
Ireland
Mongolia

7. Acting, the art of portraying a story by trained thespians to an audience, dates back to which era in history?

Ancient Germany
Early Polynesia
Ancient Greece
Ancient Britain

8. Is it true that the writer himself was once responsible for all aspects of any stage production of his works?

Yes
No

9. In the art of live performances, what was a stock character?

Somebody minding the horses of the audience
A character portraying a typical emotion or stereotype
The cook for the actors
The person in charge of costumes

10. Which country gave birth to the art of ballet?

Siberia
Greece
Italy
Sweden
Djeluje mi prejednostavno, a o umjetnosti relno nemam pojma. Da nije kviz za amerikance?
Old 17.11.2019., 11:21   #37
to je zajebancija. na prvenstvima nema ponudenih odgovora
Old 17.11.2019., 11:23   #38
Quote:

i ovdje prestaje svaka smislena rasprava s takvima kao sto si ti

a izgleda da jest bolji kad je europski prvak
Old 18.11.2019., 19:00   #39
Samo da kažem da je gđa Ljerka bila fino iznenađenje, lijepo joj je radio mozak u "MINUTI".

Boris đubre koji ih je sahranio u završnoj, javljajući se na SVE u roku odmah.
Old 18.11.2019., 21:31   #40
ne znam na koju foru im je mogla ući Valencia, jer je već bilo 0 sek kad je Joško završio pitanje.
A nekad natjecateljima nisu znali priznati ako cijeli odgovor nije izgovoren prije isteka vremena.
Odgovori s citatom
Odgovor

Kreni na podforum

Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:53.