Moda Za one koji žele biti u trendu. |
|
|
12.04.2024., 13:56
|
#121
|
dream-maker
Registracija: Oct 2020.
Postova: 143
|
Mijenjali su nedavno uvjete prodaje, sjećam se da sam dobila obavijest o tome.
|
|
|
20.04.2024., 22:23
|
#122
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2022.
Postova: 66
|
Pozdrav ekipa,
Naime, vratila sam narudzbu Answera preko Tiska ima 7/8 dana. Dobila sam potvrdu i uredno odsetala.
Da bi jucer shvatila da ja uopce nemam informaciju gdje je paket, probala sam na sve tracking stranice pratiti broj no nista.
Ne znam da li je paket otisao ili ne, radi se o vecem iznosu.
Kontaktirala sam Answer i kazu da ga jos nisu zaprimili a uopce se ne moze pratiti preko broja za pracenje koji glasi ovako: R0043870477.
Da li je neko imao iskustva s istim?
|
|
|
24.04.2024., 00:03
|
#123
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2022.
Postova: 66
|
Nastavak sage..
Narudzba koja je vracena preko Tiska ima 11 dana i dalje visi u zraku. Ne zna se gdje je paket niti imam ikakve informacije kada mogu ocekivati paket.
Nadalje, novi povrat koji sam napravila u cetvrtak za danas ( ponedjeljak ) - kurir GLS-a koji se trebao pojaviti se nije pojavio.
Ovo je moja zadnja narudzba jer stvarno nemam ni volje ni zelje a ni zivaca se natezat za povrat, cekati preko 20 dana i vise ili moliti nekog da mi da update sta je sa mojim povratom.
Takoder, primjetila sam da im je roba nekvalitetna. Isti model tenisica iz Fashion and friends koje kupujem godinama nemaju veze s ovim s Answera. Ove iz Answera su neudobne, kao da su fejk..
Definitivno ne preporucujem kupnju, osim ako vam se da natezati za jebeni povrat svaki put i biti u neznanju gdje vam je paket i kad mozete ocekivati povrat.
|
|
|
24.04.2024., 06:17
|
#124
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2006.
Postova: 326
|
Nema tu nikakve sage niti išta visi u zraku, dobit ćeš novce nazad kad se paket obradi.
I kod drugih to zna trajati 2-3 tjedna pa ne znam u čemu je problem.
Ako nemaš strpljenja onda se ostavi online naručivanja.
Ovo da im je roba nekvalitetna ne vrijedi ni komentirati, lupetanje žešće...
Ako je neki artikl lošije kvalitete to je zato jer je proizvođač snizio kvalitetu, a answear je samo trgovac.
|
|
|
24.04.2024., 12:18
|
#125
|
plemenita zečurka
Registracija: May 2007.
Postova: 21,531
|
Neću više kupovati od njih, procedura povrata im se razvlači predugo.
Kad se naruči to stigne brzo, ali povrat je tlaka, ne znam kamo oni to šalju a ni ne zanima me, ima dovoljno drugih webova.
__________________
čak i sunce ima pjege
Dalje krunice od moje vunice
:Serek:
|
|
|
24.04.2024., 14:25
|
#126
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2022.
Postova: 66
|
Quote:
khm kaže:
Nema tu nikakve sage niti išta visi u zraku, dobit ćeš novce nazad kad se paket obradi.
I kod drugih to zna trajati 2-3 tjedna pa ne znam u čemu je problem.
Ako nemaš strpljenja onda se ostavi online naručivanja.
Ovo da im je roba nekvalitetna ne vrijedi ni komentirati, lupetanje žešće...
Ako je neki artikl lošije kvalitete to je zato jer je proizvođač snizio kvalitetu, a answear je samo trgovac.
|
Narucujem zadnjih 15 godina s raznih stranica, nisam imala nikad problema s slicnim. Van EU stranice mi vrate novac u roku 2 dana a ovo je cist preserans.
Nije ni stvar u cekanju koliko u neorganiziranosti. Kako si jedna ozbiljna stranica moze dozvolit ovakve propuste?
Narucis nesto da se natezes s povratom? To sam samo ovdje dozivjela.
Kuriri se ne pojavljuju na dan kad je zakazano, cekas ih doma bezveze i gubis vrijeme a alternativa ti je slanje Tiskom i cekat 14 dana + da bi dobio svoj novac natrag?! I pri tom ne mozes ni pratit paket niti vidis trenutno stanje? To mi je prva vijest. Kad god vracam nesto, jasno mogu pratiti i vidit gdje se nalazi i da li je stiglo. Prvi put sam vracala prosle godine i hodala od Tiska do Tiska jer radnice ne znaju / ne zele primiti povrat. Izgubila 10 dana bezveze, da bi mi dosao kurir nakon 5 dana od dana kad je trebao doc, znaci 15 dana za sta? Novci su bili nakon mjesec dana na racunu. Svaka cast kome je to super!
I evo narucim drugi put, dam im sansu za popravak i opet isto.
Hvala, ali ne hvala.
Ako se tebi da zajebavat s njima i cekat po mjesec dana novac, goodluck. 
|
|
|
24.04.2024., 14:29
|
#127
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2022.
Postova: 66
|
Quote:
The White Rabbit kaže:
Neću više kupovati od njih, procedura povrata im se razvlači predugo.
Kad se naruči to stigne brzo, ali povrat je tlaka, ne znam kamo oni to šalju a ni ne zanima me, ima dovoljno drugih webova.
|
Upravo to, cim mi sjednu novci za narudzbe - brisem aplikaciju i nece me vise vidjet! 
|
|
|
24.04.2024., 15:51
|
#128
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2006.
Postova: 326
|
Quote:
BlondeinBalmain kaže:
Ako se tebi da zajebavat s njima i cekat po mjesec dana novac, goodluck. 
|
Ništa se ja s njima ne zajebavam, rijetko kad vraćam, a kad vraćam procedura je i više nego jednostavna.
Naručim GLS, oni dođu, pokupe i u roku 2 tjedna dobijem novce.
Nisu mi to zadnji novci u džepu da moram pratit gdje je paket i gledat live streaming vozača kako u kombiju vozi moju odjeću.
Baš me briga gdje je paket, znam da ću novce dobiti i ne opterećujem se s nebitnim stvarima.
Ti kupuj tamo gdje novce dobiješ za 2 dana.
|
|
|
03.05.2024., 16:06
|
#129
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2010.
Postova: 273
|
Pozdrav,
Kakva su vam iskustva s answear lab brendom?
Gledam njihove gležnjače i neku robu na popustu, a zanima me kakvi su krojevi i kalupi.
|
|
|
03.05.2024., 17:53
|
#130
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2016.
Postova: 294
|
Imam njihove jedne tenisice i gleznjace. Tenisice sam morala uzeti broj vece jer mi je moj broj bio premali. Pa sam tako uzela i gleznjace, ali ispale su pola broja prevelike. Manji broj ipak nisam uzela pa ne mogu usporeditii.Ranije su neke cure vec pisale da su nesto manji kalupi. Ali ovisi i o modelu.
Imam i dvije haljine, jednu sam uzela broj vecu, a drugu broj manju. Obje su mi dobre 
|
|
|
23.07.2024., 17:46
|
#131
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2020.
Postova: 198
|
Jel još netko čeka 100 godina na odgovor na mail od strane službe za korisnike, ispunila sam i online formular i poslala mail prošlog tjedna, ali odgovora nigdje na vidiku…nazvala onaj njihov broj telefona, jedva se javila neka osoba koja zvuči kao stranac kojeg su priučili da nabada hrvatski. Sve u svemu, baš loše customer service iskustvo, neće me više vidjeti.
Također upozorenje svima: ne naručujte tanjure i ostale lomljive predmete kod njih, ne osiguravaju uopće nekom zaštitnom folijom paket, stigne vam sve razbijeno i još se sad s njima treba bakćat da uopće dobijete povrat novca 
|
|
|
24.07.2024., 10:27
|
#132
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2016.
Postova: 294
|
Quote:
Dinosaurus kaže:
Jel još netko čeka 100 godina na odgovor na mail od strane službe za korisnike, ispunila sam i online formular i poslala mail prošlog tjedna, ali odgovora nigdje na vidiku…nazvala onaj njihov broj telefona, jedva se javila neka osoba koja zvuči kao stranac kojeg su priučili da nabada hrvatski. :...
|
Meni su odgovorili tek nakon tjedan dana. Prvo sam poslala formular, nakon par dana mail i onda sam jos i nazvala. Isto mi se javio tip koji je zvucao kao stranac. Rekao je da ih je jako malo jer su neki na bolovanju pa ne stizu odgovoriti na mail.
Uglavnom, dobila sam odgovor na upit.
|
|
|
24.07.2024., 12:52
|
#133
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2009.
Lokacija: Zagreb, Croatia
Postova: 1,415
|
Pozdrav, jel netko zna kak da vratim pošiljku koja je manja od 50 €? Piše da se šalje putem dostavljača na adresu, u međuvremenu sam srela dostavljača Overseasa kod Tiska i kaže da prvo treba kontaktirati Answear da im oni pošalju nalog ili kaj već za povrat i onda oni pokupe. Pošaljem upit u službu za korisnike i odgovore mi generički da mi je pošiljka ispod 50 € i da vraćam o svome trošku putem dostavljača ili putem HP-a. To već znam. Ko tu koga? Molim pomoć.
Poslano sa mog SM-N986B koristeći Tapatalk
|
|
|
24.07.2024., 18:24
|
#134
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2020.
Postova: 51
|
Pošto je pošiljka ispod 50 eura, onda ništa njih ne kontaktiraš nego šalješ paket na njihovu adresu bilo kojom kurirskom službom i plaćaš poštarinu.
Sve jasno piše na njihovom sajtu.
Ja inače koristim ovaj sajt za slanje:
https://www.paket.hr/
Ispuniš podatke, platiš karticom i GLS dođe doma po paket, cijena je oko 5 eura.
|
|
|
21.08.2024., 12:39
|
#135
|
dream-maker
Registracija: Oct 2020.
Postova: 143
|
Više se ne dobije naljepnica za povrat? To sam primjetila predzadnji put, mislila sam da je greška, al' jučer sam dobila paket i isto nema naljepnice za povrat (iznos veći od 50 eura)...ne bi htjela naručivati vozača preko app-a nego ko inače odnijeti na tisak. Nigdje u app-u ne vidim ispis povratne naljepnice, samo onog obrasca što ide u paket.
|
|
|
02.10.2024., 20:28
|
#136
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2024.
Postova: 149
|
Ima li tko iskustva sa reklamacijama, kupila sam ruksak liu jo kod njih, platila ga 130
Eura i on se nakon mjesec dana poceo guliti, kontaktirala sam ih i samo su mi poslali obrazac za reklamaciju i neka im posaljem proizvod, poslala sam ga jucer preko poste, ali sad citam komentare i dosta vas je pisalo da je reklamacija za iznos veci od 50 eura besplatna, meni to nigdje nije navedeno.
|
|
|
19.10.2024., 10:41
|
#137
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2016.
Postova: 294
|
Ima li jos netko problema s prijavom na svoj racun?
Cijelo jutro pokusavam se prijaviti, kroz aplikaciju i putem weba, ali stalno mi daje gresku.
|
|
|
19.10.2024., 10:59
|
#138
|
Zivot je igra, na tebi je
Registracija: Sep 2013.
Postova: 40,134
|
Quote:
anita-17 kaže:
Ima li jos netko problema s prijavom na svoj racun?
Cijelo jutro pokusavam se prijaviti, kroz aplikaciju i putem weba, ali stalno mi daje gresku.
|
Probao, jedva došao do polja za unosa podataka. A kad sam uspio doći do polja, izbaci mi grešku “Nastupila je neocekivana pogreska”
|
|
|
19.10.2024., 13:59
|
#139
|
le fleur du mal
Registracija: Aug 2013.
Postova: 2,834
|
Jučer mi cijeli dan stranica nije radila. Pisalo je tehnička greška.
|
|
|
19.10.2024., 22:52
|
#140
|
Zivot je igra, na tebi je
Registracija: Sep 2013.
Postova: 40,134
|
Proradila...
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 05:59.
|
|
|
|