|
|
01.04.2016., 19:43
|
#2421
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2009.
Postova: 1,833
|
Na smartphonu otključaš u postavkama, ili sigurnost ili sim kartica i tamo ti nudi opciju stavljanja pina ili uklanjanja pina
|
|
|
01.04.2016., 22:28
|
#2422
|
U samoizolaciji
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: U divnoj mediteranskoj klimi
Postova: 3,398
|
Quote:
ćubi kaže:
Na smartphonu otključaš u postavkama, ili sigurnost ili sim kartica i tamo ti nudi opciju stavljanja pina ili uklanjanja pina
|
Da, bilo u postavkama telefona pod security pa sim card lock, tu sam mogao i zamjeniti PIN, ali sam ga samo ugasio da ne pita više. Inače mi nikada nije tražio PIN, jer sam prije X godina to isključio, ali je sada ova nova kartica to automatski opet uključila u njemu.
btw. Za net mi je sada oznaka na vrhu mobitela ''H'' , a pod TCom pretplatom je bila ''3G'' na istom mjestu. Ova sada H bi trebala biti i brža, no na mobitelu mi ta brzina i nije toliko bitna, i jedna i druga su dovoljno brze.
Zadnje uređivanje nećeš me jahati : 01.04.2016. at 22:39.
|
|
|
03.04.2016., 19:36
|
#2423
|
Lord Rayden Wins
Registracija: Apr 2006.
Lokacija: Split
Postova: 4,867
|
Čisto brzinski, može li se prebacivanje iz Vipa u Tomato obavit u Vip centrima?
__________________
vozi tangentom po točki infleksije
|
|
|
03.04.2016., 19:54
|
#2424
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Postova: 517
|
Da, moĹľe 
|
|
|
03.04.2016., 20:50
|
#2425
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2013.
Postova: 2,404
|
Quote:
moba2007 kaže:
Da, moĹľe 
|
Mene su uputili na Hrvatsku Poštu. Nisu htjeli odraditi zahtjev.
|
|
|
03.04.2016., 21:27
|
#2426
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2009.
Postova: 1,833
|
moguće je da u Vipu zaposlenici imaju malus(suprotno od bonusa) za svakog korisnika koji s vipa pređe u tomato pa te zato usmjere kod vip partnera ili u poštu koji nemaju taj problem.
|
|
|
04.04.2016., 01:11
|
#2427
|
U samoizolaciji
Registracija: Feb 2013.
Postova: 2,404
|
Quote:
ćubi kaže:
moguće je da u Vipu zaposlenici imaju malus(suprotno od bonusa) za svakog korisnika koji s vipa pređe u tomato pa te zato usmjere kod vip partnera ili u poštu koji nemaju taj problem.
|
To sam i ja pretpostavio čim me preusmjerila. Bila je slatka gospođica pa joj nisam zamjerio 
|
|
|
04.04.2016., 08:18
|
#2428
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Postova: 517
|
Onda se ispricavam. Odradio sam 2 prijenosa i nikakvih problema nije bilo. Mozda zato sto je u mom mjestu Vip partner, a ne bas Vip centar, mozda je i ovako kao sto cubi kaze. Jedino da probas pa da se sam uvjeris.
|
|
|
04.04.2016., 17:51
|
#2429
|
Lord Rayden Wins
Registracija: Apr 2006.
Lokacija: Split
Postova: 4,867
|
Probo, odradio. Thanks 
__________________
vozi tangentom po točki infleksije
|
|
|
14.04.2016., 08:36
|
#2430
|
U samoizolaciji
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: U divnoj mediteranskoj klimi
Postova: 3,398
|
Evo da se javim nakon 15-ak dana na tomato bonovima. Nezahtjevan sam korisnik ali mi svejedno smeta ovo što mi se dogadja na tomatu.
To mi se dogadjalo i na tcomu ali jednom u oko mjesec dana, a ovdje skoro svaki dan.
Radi se o tome da mi mobitel gotovo svaki dan pokaze gore u vrhu onu ikonicu kruga koja ima crtu poprijeko, što bi znacilo izgubljen signal u potpunosti. Nakon toga restartam mobitel i sve je opet ok, što bi moglo znaciti da dijelom i do mobitela na neki nacin. Ali zasto mi se onda to u T-Comu desavalo puno rijeđe....
Mobitel je samsung, model iz 2012 godine. Na njemu je jos uvijek neki android 2.3 Nikad nisam na wi-fi nego na mobile data. Jel ima bar što umjesto restarta za napraviti u toj situaciji ?
Takodjer pukao mi je jedan telefonski razgovor dvaput zaredom nakon 30-ak sekundi.
U jednom sam od vecih gradova u hrvatskoj, tako da ne mislite je do pozicije. Ne znam koliko cu jos imati strpljenja ovo trpiti.
|
|
|
14.04.2016., 09:43
|
#2431
|
chargé d'affaires
Registracija: May 2012.
Postova: 10,262
|
Nisam nikad cuo za taj problem, mogu ti jedino rec da kad ti se to dogodi, da ne moras restartati mobitel, ukljuci pa iskljuci Zrakoplovni naÄŤin u postavkama (gasi sve bezicne mreze). Ne znam kako je na starijim androidima, ja cak imam tu postavku odmah u traci za obavijesti kad je spustim.
|
|
|
14.04.2016., 10:23
|
#2432
|
U samoizolaciji
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: U divnoj mediteranskoj klimi
Postova: 3,398
|
Quote:
jobbrecht kaže:
Nisam nikad cuo za taj problem, mogu ti jedino rec da kad ti se to dogodi, da ne moras restartati mobitel, ukljuci pa iskljuci Zrakoplovni naÄŤin u postavkama (gasi sve bezicne mreze). Ne znam kako je na starijim androidima, ja cak imam tu postavku odmah u traci za obavijesti kad je spustim.
|
Aha, super, bar to. Znam gdje je ta sklopka za airplane mode . Nisam ju jos nikada isprobao ali svakako hocu. Isprobao sam gasenje mobile data, ali ponovno ukljucivanje nije pomagalo.
Prvih 7 dana mi nije bilo tih problema, vec samo zadnjih 3-4, pa je moguce da su neki trenutni radovi na mrezi koji slome liniju na kratko. Ako potraje jos 7 dana idem u vip centar po informacije.
|
|
|
15.04.2016., 00:43
|
#2433
|
i ovce i novce
Registracija: Mar 2006.
Lokacija: Na granici
Postova: 866
|
Quote:
nećeš me jahati kaže:
Evo da se javim nakon 15-ak dana na tomato bonovima. Nezahtjevan sam korisnik ali mi svejedno smeta ovo što mi se dogadja na tomatu.
To mi se dogadjalo i na tcomu ali jednom u oko mjesec dana, a ovdje skoro svaki dan.
Radi se o tome da mi mobitel gotovo svaki dan pokaze gore u vrhu onu ikonicu kruga koja ima crtu poprijeko, što bi znacilo izgubljen signal u potpunosti. Nakon toga restartam mobitel i sve je opet ok, što bi moglo znaciti da dijelom i do mobitela na neki nacin. Ali zasto mi se onda to u T-Comu desavalo puno rijeđe....
Mobitel je samsung, model iz 2012 godine. Na njemu je jos uvijek neki android 2.3 Nikad nisam na wi-fi nego na mobile data. Jel ima bar što umjesto restarta za napraviti u toj situaciji ?
Takodjer pukao mi je jedan telefonski razgovor dvaput zaredom nakon 30-ak sekundi.
U jednom sam od vecih gradova u hrvatskoj, tako da ne mislite je do pozicije. Ne znam koliko cu jos imati strpljenja ovo trpiti.
|
Započetak probaj sim karticu u drugom mobitelu barem 24 sata. Ako se dešava isto - nova sim kartica.
Ako je sve u redu - novi mobitel.
U jedno od to dvoje je 100% problem.
|
|
|
15.04.2016., 17:36
|
#2434
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Postova: 517
|
Nikada ovakvih problema nisam imao  doduse koristim maticnu mrezu, a ne tomato. Jedino kada sam imao ovakvih problema jest kad su nesto radili na baznoj stanici koja pokriva moje podrucje (i to 2 ili 3 puta za 2 godine).
Moguce je da SIM kartica nesto zeza pogotovo ako je mikro kartica izrezana u mini format. Moguce je opet i da telefon nesto zeza, mozda su kontakti koji citaju sim karticu osteceni. Probaj staviti SIM u drugi telefon pa testirati.
|
|
|
17.04.2016., 13:58
|
#2435
|
U samoizolaciji
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: U divnoj mediteranskoj klimi
Postova: 3,398
|
Quote:
sipe kaže:
Započetak probaj sim karticu u drugom mobitelu barem 24 sata. Ako se dešava isto - nova sim kartica.
Ako je sve u redu - novi mobitel.
U jedno od to dvoje je 100% problem.
|
Sad je opet prošlo 2 dana bez ikakvih pucanja i bez onog znaka precrtanog kruga. Može biti da se slučajno potrefilo 3 dana zaredom s tim problemom u jednom trenutku. Kartica nije micro, već ona najveća. Gotovo nikada ju nisam mijenjao dok je stajala tcom-ova unutra, jedino sam sada primjetio da kartica ide nekako prelako unutra, oni kontakti odozgora kao da ju slabo pritišću, do nivoa da mi se čini da bi se mogla mrdati u slučaju da se protrese mob.
Postupiti ću kako si preporučio ako opet bude dolazilo do prekidanja. Ionako sam u nabavci novog mobitela, i to nekog Xiaomi uređaja kojima je prijem signala jedna od jakih stavki.
|
|
|
18.04.2016., 01:01
|
#2436
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Postova: 7,055
|
u tom slučaju ćeš i tako mijenjati SIM karticu jer u njega ide mislim microSIM tako da si riješio obadva potencijalna problema.
|
|
|
22.05.2016., 22:57
|
#2437
|
INFJ
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: Osijek
Postova: 28,806
|
Koje frekvencije Tomato koristi za 3g mrežu?
Koristi li i 900 ili samo 2100?
|
|
|
23.05.2016., 00:14
|
#2438
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2009.
Postova: 1,833
|
I jednu i drugu koristi, uglavnom je 2100 u urbanim, a 900 u ruralnim sredinama
|
|
|
23.05.2016., 00:42
|
#2439
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2011.
Postova: 5,704
|
Jeli iko zna koji broj trebam uprit da kontroliram potrosnju megabajtica za brutalnu tarifu?
__________________
HDZ=SDP
|
|
|
23.05.2016., 21:25
|
#2440
|
lijevo smetalo
Registracija: Nov 2009.
Postova: 4,415
|
Broj preostalih minuta, SMS poruka, megabajta i do kad ti tarifa traje provjeri slanjem besplatne SMS poruke sadržaja ? na broj 13411
__________________
Object reference not set to an instance of an object
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 09:18.
|
|
|
|